فدای اون مرام و بی مرامیاش

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

فدای اون مرام و بی مرامیاش

 

 

 

 

حالا من یه مرده ی بال و پرم

حالا من چلچله ی با خبرم

خبر از عشق و بی وفاییاش

بی خبر از بدی و دو رگی هاش

خبر از شکست یک جوون سرد

فدای اون مرام و بی مرامیاش

 

دانلود: جوونی 20 ساله



نظرات شما عزیزان:

lovelorn
ساعت10:11---13 ارديبهشت 1390
مثه خوابی…مثه رویا
مثه آرامش دریا
مثه آسمون آبی
آرومی وقتی که خوابی
مثه پروانه نجیبی
تو یه رویای عجیبی
مثه یاسای تو باغچه
مثه آینه تو تاغچه
مثه چشمه ی زلالی
انگاری خواب و خیالی.
.
.
.
بی تو من موندم و رویا
خسته از تموم دنیا
یه دل تنگ شکسته
دو تا چشم خیس خسته
روزا تب دار شبا بیدار
یه تن خسته بیمار
مثه یه مرده سر دار
از خودم از همه بیزار
له له لحظه دیدار
بینمون دیوارو دیوار


بشار
ساعت10:39---12 ارديبهشت 1390

قاصدک
قاصدک هان چه خبر آوردی ؟
از کجا وز که خبر آوردی ؟
خوش خبر باشی
اما
گرد بام و در من بی ثمر می گردی
انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری نه ز دیار و دیاری باری !
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که ترا منتظرند
قاصدک !
در دل من همه کورند و کرند
دست بردار از این در وطن خویش غریب
قاصدک تجربه های همه تلخ
با دلم می گویند
که دروغی تو ... دروغ
که فریبی تو ... فریب
قاصدک !
هان ! ولی ... آخر ... ای وای
راستی آیا رفتی با باد ؟
با تو ام ... آی ! کجا رفتی ؟
راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟
مانده خاکستر گرمی جایی ؟
در اجاقی - طمع شعله نمی بندم - خردک شرری هنوز ؟
قاصدک
ابر های همه عالم شب و روز
در دلم می گریند ...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 9 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 4:29 بعد از ظهر توسط آخرین تنها |